به سرش میزند برای اینکه تجارت آسان تری داشته باشد و برای انتقال پولهایش به دردسر نیفتد، بانک تأسیس کند و اولین مؤسسه مالی و اعتباریاش را هم در دوبی برپا میکند. . .

بعد به تاجیکستان میرود و با رییس جمهوری تاجیکستان ملاقات میکند و برای دریافت مجوز تأسیس بانک با او معامله میکند. . .

چگونه رییس جمهوری تاجیکستان را پیدا میکند؟

او مدعی است که باز هم از شانس خوبش سفیر تاجیکستان در ایران، دوست رییس جمهوری بوده و این ملاقات را فراهم میکند. . .
مدرک میخواهید؟

در گوگل سرچ کنید عکسهای رییس جمهوری تاجیکستان با زنجانی را می بینید. او می بیند که تجارت با بانکهای تاجیکستان سخت است و برای سهولت، اینبار مالزی را انتخاب می کند و عضو هیأت مدیره «فرست اسلامیک بانک» میشود. . .

به همین راحتی!

موضوع فروش نفت توسط بابک زنجانی از همینجا آغاز میشود. او حالا بانکهای متعددی دارد و میتواند پولهای کلانی را جابه جا کند. این دفعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به آقای شانس روی می آورد . . .

آنقدر کارش را خوب بلد است که برای توسعه روابط دولت و زنجانی جلسه ای با حضور او و وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و وزیر نفت برگزار میکند . . .

او زنجانی است اما خودش تهرانی است . . .(قسمت دوم) 

موضوع بر سر HK (شرکتی زیر مجموعه وزارت نفت که برای دور زدن تحریم تأسیس شد) بود . . .

شرکت HK هم بلافاصله بعد از این جلسه در «فرست اسلامیک بانک» مالزی حساب باز میکند و راه های انتقال پول در ایام تحریم بانکی تسهیل میشود . . .

بابک مدعی است که پولهای نفت از کره، چین و هند به این حساب HK در مالزی میرفته و هر وقت پولها گیر میکرده او مملکت را نجات داده و آن پولها را آزاد میکرده است. . .

اگر او ناجی پول نفت ایران بوده، رسم جوانمردی حکم میکند که بیایند و بگویند و اگر یک کاسب بوده که از روزهای سخت تحریم ملت سوء استفاده کرده، باز هم وظیفه دارند اطلاع رسانی کنند. . . .

آقایان غضنفری، حسینی، قاسمی و بهمنی وزرا و مسئولان دولت سابق اصلا قصد ندارند درباره این سخنان موضع گیری کنند . . .

بابک زنجانی مدعی است رستم قاسمی و جشن ساز معاون وزیر - که او هم در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفته - از وی درخواست کرده اند به غیر از جابه جایی پولهای نفت، نفت هم بفروشد . . .

چرا بابک زنجانی؟

مگر او با خریداران نفت هم در ارتباط بود؟ اصلا در روزهای تحریم چگونه نفت را میفروخته؟ نفت هر منطقه ای فرمول خاص خود را دارد و اگر نفت تحریمی ایران با هر پرچمی به کشورهای دیگر میرفت باید مبدا آن با آزمایش و فرمول آن مشخص می شد. . .

وزارت نفت با آن لابی های بین المللی نمیتوانست نفت را بفروشد اما چگونه بابک میتوانست؟ او مدعی است که در فرمول نفت ایران دست میبرده است . . .

ادامه دارد . . .