عیداست و نزدیک عیدی فرخنده میلاد مولا جانمان . اما هر لحظه دلتنگ  و دلتنگ تر میشوم .

نمیدانم چرا انگار که این عید آنی نیست که باید باشد . به نظرم این جشنها جشن نیست .

کدام تولد وقتی هدیه ای جز گناه برای مولا نداریم . کدام جشن تولد وقتی صاحب جشن

 را نمیبینیم ؟ انگار رسم شده ، در جشن تولد خود مولا بگوییم یابن الحسن کجایی ؟

آقا بیا آقا بیا ..... سخت است خیلی سخت ... آقا که آمده ما پشت به مولا کرده ایم

و میگوییم اقا بیا ! در حالی که حاضر نیستیم حتی یک گناهمان را بخاطر خوشحالی

 مولا ترک کنیم و این گناهان دیواری شده بین ما و مولایمان .... بیایید امسال برای

جشن تولد مولایمان یک هدیه ای متفاوت داشته باشیم ، یک هدیه ای که باعث

خشنودی قلب نازنین مولا باشد و فاصله ی ما را با ایشان کم و کمتر کند.

ترک گناه بارز . ابتدا از یک گناه شروع کنیم از امروز تا .... 

برای هدیه جشن تولد مولا اگر حاضرید از یک گناهتان صرف نظر کنید بسم الله ...



در بخش نظرات اعلام فرمایید


طرح دعای "اللهم عجل لولیک الفرج یعنی گناه نکنیم " ....


این ذکر شاید ابتدا زبانی باشد اما با تکرار و توجه ، در قلوب نهادینه شده 

و تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

وقتی میگوییم " اللهم عجل لولیک الفرج"  تمامی انتظارات بسوی پروردگار متعال

و امام زمان عج الله میرود و انگار نه انگار که من ِ منتظر هم نقشی در تحقق این

دعا دارم ؛ اما وقتی جمله ی "یعنی گناه نکنیم " را به این دعا اضافه میکنیم تازه

متوجه میشویم که من ِ منتظر وظایفی هم دارم و باید جهت تحقق بخشیدن به

این دعا تلاش کنم و گناه هایم که فاصله ای بین من و امام زمانم شده را ترک کنم ،

در جهت خودسازی گام بردارم و بگویم عجل لولیک الفرج ... 

باید عمل کنیم نه اینکه این دعا صرفا لقلقه زبانمان باشد .... باید تمرین کنیم 

و به یاد داشته باشیم که :


اگر میخواهید از یاران و خادمان پا در رکاب امام زمانتان باشید بسم الله ....

از هم اکنون شروع کنید. با توکل به خود و توسل به خود مولا

 آمادگیتان را جهت شرکت در هدیه ی جشن تولد بهمراه تعداد ذکر دعا اعلام فرمایید. 



باذکر صلوات برا سلامتی اربابم کپی کن لطفا ...http://montazeralmahdi313.blog.ir