اخیرا اسرائیل برنامه جدیدی را برای نفوذ در ایران به کار گرفته است، که در این گزارش به این موضوع می پردازیم. اخیرا فیلمی در فضای رسانه ای منتشر شده که در آن نشان می دهد عوامل دستگاه اطلاعاتی اسرائیل توسط یکی از مدیران بخش فارسی زبان اسرائیل آموزش می دهد.شبکه دو تلویزیون اسرائیل به […]




اخیرا اسرائیل برنامه جدیدی را برای نفوذ در ایران به کار گرفته است، که در این گزارش به این موضوع می پردازیم.

اخیرا فیلمی در فضای رسانه ای منتشر شده که در آن نشان می دهد عوامل دستگاه اطلاعاتی اسرائیل توسط یکی از مدیران بخش فارسی زبان اسرائیل آموزش می دهد.شبکه دو تلویزیون اسرائیل به تازگی گزارشی از آموزش اصطلاحات عامیانه زبان فارسی به افسران “موساد” را منتشر کرده است که از تلاش سازمان جاسوسی این رژیم برای اجرای پروژه نفوذ و جمع آوری اطلاعات از ایران خبر می‌دهد.



در این فیلم نشان داده شده است، یکی از مدیران و مربیان آموزشی دستگاه اطلاعات اسرائیل به کارآموزان می گوید باید اصطلاحات فارسی را بدانیم و بر روی آن تمرکز کنیم. برای مثال باید بدانیم اگر یکی بر روی زمین ولو شد متوجه شویم که منظور آن کشته شده ، بوده است.این مؤسسه در برآوردهای اخیر دارای ۱۲۰۰ نفر کارمند دفتری می‌باشد که بخشی از آن ها هم پیگیر اقدامات مربوط به بخش فارسی دستگاه اطلاعات اسرائیل هستند.

ژنرال “هرتزی هلیفی” فرمانده بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل در حال جنگ الکترونیکی شدید با ایران است/باید در این چارچوب یادآوری کنم که یگان شماره ۸۲۰۰ تحت فرمان من فعالیت می‌کند که از پیشرفته‌ترین واحدها از نظر فناوری و تکنولوژی به شمار می‌رود و فعالیت‌های گسترده‌ای در جنگ‌های اینترنتی و شبکه‌ای دارد و هزاران نفر از نخبگان اسرائیلی از زمان تأسیس آن به‌خاطر شهرت گسترده‌اش به آن پیوسته‌اند و این افراد برای تضمین برتری کیفی اسرائیل از طریق عملیات دفاعی یا هجومی در فضای سایبری تلاش می‌کنند.



منابع صهیونیستی گفته‌اند این یگان نقش تعیین‌کننده و قاطعی در زمینه جاسوسی سایبری ایفا می‌کند و ژنرال بازنشسته اوری ساگی رئیس اسبق واحد اطلاعات نظامی اسرائیل به وجود چنین یگانی اعتراف کرد و آن را یکی از مهمترین یگان‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل دانست.


دانلود فیلم