شهید حسین فدایی


مردم مشهد و جمع زیادی از مهاجران افغانستانی مقیم ایران

ساعتی پیش پیکر پاک هشت تن از شهدای لشکر فاطمیون را 

در کنار مضجع منور رضوی تشییع کردند.


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر هشت تن از شهدای لشگر فاطمیون ساعتی پیش و از کنار بارگاه نورانی حرم رضوی در مشهد تشییع شد. در این مراسم تشییع تعداد زیادی از ایرانی‌ها و مهاجران افغانستانی در کنار یکدیگر حضور داشتند.

شهید حسین فدایی با نام جهادی «ذوالفقار» فاطمیون یکی از رزمندگانی بود که در جریان عملیاتی در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

چند ماه قبل فدایی در یک خودروی زرهی حاضر بود که به مورد هدف موشک‌های تاو قرار گرفت و بر اثر این حادثه، او دچار مجروحیت شد. خاوری یکی دیگر از سرنشینان این خوردو بود که بشهادت رسید. تصویر زیر دیدار شهید مصطفی صدر زاده(سید ابراهیم) فرمانده گردان عمار از لشکر فاطمیون با این رزمنده را نشان می‌دهد.

سیدمحمدجاویدحسینی احمداصغری، جواد حسنی،حسن حیدری،حسن رحیمی، محمدجوادرضایی، علی مرادی دیگر رزمندگان شهیدی بودند که در دفاع از حرم عمه سادات به دست تروریست‌های وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امروز فاطمیون با یکی از فرماندهان خود خداحافظی کردند. شهید فدایی از سابقون این لشکر خودجوش بود که تاکنون چندین بار به شدت مجروح شده و حدود دو هفته گذشته در جریان عملیات بزرگ لشکر اسلام در جنوب حلب به شهادت رسید.

اقامه نماز بر ابدان پاک این شهدای جبهه مقاومت اسلامی را آیت‌الله علم الهدی بر عهده داشتند و جمعی از مسئولان و مقامات رسمی لشکری و کشوری برای ادای احترام به این شهدا در این مراسم حاضر شدند.

در زیر تصاویری از تشییع پیکر مطهر این هشت شهید سرافراز لشکر فاطمیون را مشاهده می‌کنید: