http://updo.ir/do.php?imgf=%D8%B8%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7.jpg


سردارسرتیپ پاسدار«حسین همدانی»

جانشین قرارگاه امام حسین(ع) و مشاور

 فرمانده کل سپاه پاسداران وفرمانده اسبق سپاه محمدرسول الله(ص)

تهران بود.وی یکی ازبنیانگذاران سپاه منطقه غرب خصوصا استان

“همدان” و “کردستان” و از فرماندهان جنگ تحمیلی و یادگاران

دوران دفاع مقدس به حساب می‌آمد، سردار همدانی شانزدهم مهرماه 1394

در کسوت مدافع حرم زینب (س) به یاران شهیدش پیوست .....



http://updo.ir/do.php?imgf=3690918-776.jpg


بسم الله الرحمن الرحیم


سپاس خدای را که نعمت‌های فراوان بر ما ارزانی داشت 

و هزاران شکر که در عصرخمینی، حیات‌مان را قرار داد.

همه پدران و مادران ما در آرزوی این دوران بودند،ندیدند؛

ما دیدیم. دوران احیای اسلام عزیز و عزتمندی ملت‌های مسلمان.

 مقاومتمجاهدین سپاه اسلام، عصر تحول و شکوه و عظمت در جهان اسلام، 

عصربیداری ملت‌ها،‌ عصر زوال طاغوت‌ها، عصر فروپاشی قدرت‌های

 استکباری،عصر برگشتن به خویشتن.خدا را هزاران شکر به خاطر

 این نعمت‌اش؛ نعمت زندگی در 8 سال دفاعمقدس؛ زندگی با مجاهدینی 

که محبوب خدا بودند میهمان خدا شدند؛ زندگیدر کنار ملتی که

 خوش درخشیدند و در مقابل همه توطئه‌ها و فشارهایسنگین دشمنان

 تسلیم نشدند و مدل شدند و نمونه شدند در بین ملت‌ها کهسرآمد

همه آن‌ها پدران و مادران و همسران و فرزندان شهیدان گران‌قدر 

ما هستند.چه افتخاری بالاتر از آن که آزادگان ما و جانبازان ما 

و خانواده مقاوم‌شان صبررا شرمنده کردند. ده سال در اردوگاه‌های

 حزب بعث، صفحه زرینی بر تاریخاین ملت نگاشتند. جانبازان 

ما با تحمل دردهای فراوان حجت را بر ما تمام کردندکه باید 

مقاومت را ادامه داد.خدای بزرگ را شکر به خاطر نعمت برخورداری 

از ولایت، ولایت امیرالمؤمنینعلی ابن ابی‌طالب علیه السلام. 

مگر می‌توان از نعمت بزرگی که خدایمهربان به ما داده برآییم،

 نعمت ولایت فقیه امام بزرگوارمان آن پیر جمارانینعمت جانشین

خلف آن علی ؟ که ادامه دهنده همان راه و کاروان انقلابرا چه 

مدبرانه و زیبا از همه گردنه‌ها و کمین‌ها عبور می‌دهد.

اما نه باید بیش از این شاکر باشیم نه زبانی بلکه عملی مثل

 شهیدانمانلبیک بگوییم. بنده حقیر حسین همدانی، شاگرد 

تنبل دفاع مقدس اعترافمی‌کنم که وظایف خودم را به خوبی 

انجام ندادم. بعضی موقع‌ها این نفسسرکش سراغ می‌آمد

 و مرا گول می‌زد؛ وسوسه می‌شدم، نق می‌زدم،در درونم اعتراض

ایجاد می‌شد اما خدا مرا کمک می‌کرد؛ متوجه می‌شدم،پشیمان

می‌شدم، توبه می‌کردم، از خدا طلب عفو و بخشش می‌کردمو

مرا می‌پذیرفت و این اواخر هم خیلی دلم هوای رفتن کرده. 

خدا کند کهدر موقع جان دادن راضی باشد خدای مهربان 

و خودم به رحمت او امیدوارهستم نه به عملکرد خودم. 

از همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم.از امامم و مولایم

حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای هم که نتوانستمسرباز

خوبی باشم، عذرخواهی و کوتاهی مرا إن شاء الله به لطف و 

بزرگواریخودشان ببخشند. از خانواده شهیدان و جانبازان و آزادگان

 همیشه شرمندهبودم که نتوانستم خدمت‌گزار خوبی باشم؛ مرا 

حلال کنند.تشکر دارم از همسر عزیزم که هم‌سنگر و همراه 

خوبی بودند. خداوند إنشاء الله این عملش را ذخیره آخرت قرار

دهد و اما سفارش می‌کنم مثلگذشته بدهکار انقلاب و نظام باش،

 نه طلبکار، قانع باش در مقابل کمبودهایا کم‌مهری‌ها صبر داشته باش،

 مراقب باش. ؟ تو را ناسپاسی نکنند. عشقبه ولایت فقیه

و اطاعت کامل از ایشان سعادتمندی دنیا و آخرت را دارد.

فرزندانم وهب و مهدی و زهرا و سارا را سفارش می‌کنم 

و تأکید بر حفظارزش‌های اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی

 که با حفظ ارزش‌هایشمی‌تواند تأثیرگذار و مدل و الگو باشد. 

حجاب برتر برای شما واجب است.رضایت پدر پیر شما با حفظ 

ارزش‌ها است، سعاتمندی و آخر بخیری شمارا از خدای مهربان 

خواستارم.برای خواهرانم منصوره خانم و اکرم خانم و بردارم اصغر 

آقا و فرزندانعزیزشان آرزوی سعادتمندی دارم.بسیار دوستان

خوبی داشتم که یکایک آن‌ها و زندگی با آن‌ها همیشه دوراز ذهن


 و خاطرات بنده ماندگار است و به این دوستی مفتخر هستم.

از همه آشنایان و دوستانم می‌خواهم که در صورت امکان یک روز برایمنماز
 
و روزه به جا آورند و اگر إن شاء الله در آن عالم دیگر باز هم در کنارشما

 عزیزان باشم و جبران کنم، هیچ گونه بدهی ندارم و به کسی

 بدهکارنیستم، اما اگر کسی طلبکار بود، بدهی را بدهید

 چون حتماً یادم نبوده.امید رحمت خدایم 

خداحافظی با شما و طلب مغفرت ....


بنده گنهکار، حسین همدانی

28/6/1394


http://updo.ir/do.php?imgf=3690887-323.jpg